Mywheels

Projektowanie i rozwój

GŁÓWNE OSIĄGNIĘCIA

  • Zmniejszony współczynnik odrzuceń o 14%
  • Poprawiona szybkość witryny z 7,6 s do 4,1 s
  • Zwiększona liczba konwersji o 53%

Wyzwanie

Mywheels.ie to usługa oferująca nabywcom używanych samochodów możliwość sprawdzenia pełnej historii pojazdu przed jego zakupem. To popularna usługa, ponieważ eliminuje możliwość zakupu skradzionych lub bitych pojazdów. Wyzwanie polegało na przeprojektowaniu strony internetowej w celu podkreślenia korzyści płynących z korzystania z usługi, komunikowania marki i poprawy współczynników konwersji. Co więcej, na tak konkurencyjnym rynku istotne było również to, aby użytkownicy nie mieli żadnych wątpliwości związanych z ceną i procesem zakupowym.

Projektowanie i rozwój

Najpierw przeprowadziliśmy szczegółową analizę głównych odbiorców witryny i związanego z tym ruchem. Chcieliśmy mieć pewność, że nasze ulepszenia nie będą powierzchowne w porównaniu ze starą stroną. Naszym celem było zapewnienie odwiedzającym szybkiego zrozumienia korzyści płynących z usługi, sposobu jej działania i bezproblemowej realizacji transakcji.

Następnie zidentyfikowaliśmy problemy z UX i przeszliśmy przez kilka iteracji przed ostateczną decyzją o końcowym wyglądzie strony. Ponadto zmodernizowaliśmy i zaktualizowaliśmy wygląd raportu końcowego, aby pomóc odwiedzającym znaleźć szybko i skutecznie informacje, których szukali.

Zbudowaliśmy nową stronę internetową na istniejącym silniku, co pozwoliło nam ograniczyć koszty programowania do minimum.

Grafika

Konwersje

Po ponownym uruchomieniu witryny usługa odnotowała 14-procentowy spadek współczynnika odrzuceń. Co więcej, ulepszony UX i skrócony czas wczytywania strony z 7,6 sekundy do 4,1 sekundy spowodowały wzrost sprzedaży o 53%.

 

Rezultaty z pierwszego miesiąca

“We have worked with Madbit since mid-2016 and in this time we have changed the website and ecommerce standard of our product. Hubert and his team are super to deal with, nothing is ever a problem and they have a lovely professional yet friendly approach to their work and clients.  The team are always there to assist in any queries we may have and to help us in any way possible. I look forward to continually working with Madbit.”

Michelle Doyle

Michelle Doyle, E-Commerce Manager, Verisk

Skontaktuj się

Planujesz nowy projekt?
Skontaktuj się z nami - pomożemy zwiększyć sprzedaż i zyski.

Skontaktuj
się!