Omniplex

Rozwój i wsparcie

GŁÓWNE OSIĄGNIĘCIA

  • Rowój
  • UX
Zadanie i zakres

Zadanie i zakres

Omniplex to największa sieć kin w większości miast w Irlandii. Większość rezerwacji online jest obsługiwana przez ich stronę internetową. W rezultacie naszym głównym wyzwaniem było ulepszenie i optymalizacja zachowań odwiedzających podczas rezerwacji biletów online. Wraz z naszymi zmianami w układzie strony, zoptymalizowaliśmy również strukturę bazy danych. Co więcej, byliśmy również w stanie zintegrować nowy system płatności i umożliwić odwiedzającym zakup kuponów i kart podarunkowych.

UX

Najpierw przeanalizowaliśmy zachowania użytkowników witryny za pomocą map ciepła w całej domenie. Aby zebrać opinie użytkowników opracowaliśmy ankietę. Badania te były wspierane także przez nagrania live. Po kilku iteracjach udało nam się udoskonalić i uprościć cały proces rezerwacji, znacznie skracając czas potrzebny do zakończenia transakcji.

Rozwój i wsparcie

Pomogliśmy Omniplex przejść na nowy system płatności i włączyliśmy niestandardową integrację z systemem kinowym. Wśród wielu drobnych ulepszeń zbudowaliśmy także platformę e-commerce do sprzedaży kart podarunkowych. Ponadto opracowaliśmy niestandardowy system do wymiany kart podarunkowych w internecie i w okresie serwisu byliśmy dostępni dla klienta 24/7.

„We have  worked with Madbit now for over two years on a number of developments for Omniplex.ie and their commitment and support to developing ad maintaining our website has been second to none. Each time they’ve proven to be on the top of their game, providing best UX and programming service. Their superb 24/7 support has been a lifesaver during our busy periods.”

Ben Hearne, IT Director, Omniplex

Skontaktuj się

Planujesz nowy projekt?
Skontaktuj się z nami - pomożemy zwiększyć sprzedaż i zyski.

Skontaktuj
się!