Paul Sheeran Jewellery

Przeprojektowanie i optymalizacja strony internetowej

GŁÓWNE OSIĄGNIĘCIA Z PIERWSZEGO MIESIĄCA

  • Sprzedaż +86%
  • Zapisy na newsletter +235%
  • Bounce rate –19%

Przeprojektowanie i optymalizacja strony internetowej

Klient przyszedł do nas z głównym celem stworzenia bezproblemowej, przyjemnej i udoskonalonej oferty zakupów online na stronie Paul Sheeran Jewellery.

Na pierwszym etapie ściśle współpracowaliśmy z Paul Sheeran Jewellery nad brandingiem i treściami dotyczącymi produktów.

W drugim – pracowaliśmy nad zwiększeniem współczynników konwersji na zapisy do newslettera, umawiania spotkań i sprzedaży. Co więcej, stosując przynoszące wzrost podejście do projektowania, byliśmy w stanie szybko zbudować stronę internetową, a następnie stopniowo ją optymalizować na podstawie opinii użytkowników. To podejście przyniosło ogromne korzyści, ponieważ udało nam się uzyskać wyjątkowo dobre wyniki.

Optymalizacja mobilna

Ponad 60% ruchu pochodziło z urządzeń mobilnych, dlatego podstawowym krokiem było zapewnienie fantastycznych wrażeń użytkownikom mobilnym na wielu platformach. Naszym głównym celem było zwiększenie wygody użytkowników witryny – przeglądanie miało być bardziej naturalne i intuicyjne. Zwróciliśmy także szczególną uwagę na ważne sekcje strony, aby nawigacja była szybka.

W wyniku naszych wysiłków wskaźnik odrzuceń na urządzeniach mobilnych spadł z 33% do 14%, a ilość obejrzanych stron 4,3 do 6,2.  Dowodzi to znacznego zwiększenia zaangażowania klientów na stronie internetowej.

Bounce rate improvement

Większa sprzedaż

Po przeprowadzeniu dogłębnej analizy ruchu i interakcji użytkowników za pomocą map ciepła, nagrań i danych, kontynuowaliśmy modyfikacje w lejku sprzedażowym, w tym na stronie głównej. W rezultacie wskaźnik konwersji sprzedaży zwiększył się o 86%. Co więcej, udało nam się to osiągnąć bez inwestowania dodatkowego kapitału w przyciąganie większego ruchu.

 

Better e-commerce sales

Więcej konwersji

Dalsze modyfikacje projektu i struktury witryny spowodowały poprawę współczynników konwersji dla wszystkich celów biznesowych. Rejestracja w newsletterze wzrosła o 235% w pierwszym miesiącu. Rejestracja spotkań wzrosła o 30%. W tym samym czasie ogólne zapytania spadły o prawie 30%. Sugeruje to, że użytkownicy byli w stanie łatwo znaleźć dokładnie to, czego szukali.

 

Improved conversion

 

Rezultaty z pierwszego miesiąca

Improved sales Optimised newsletter subsciptions Reduced bounce rate

„We couldn’t be happier with our experience with Madbit.
They listened and spent time understanding our needs and products to make sure the site layout was appropriate and giving us the best advice for a great user experience. They delivered a beautiful website which showcases very well our luxury products and its fully mobile friendly.
The overall approach was hard-working but always positive! They have been really a great support for any new needs popping up or last minute changes! Even post-launch, Hubert and his team have continued to be helpful and interactive, making it easy to solve any issues quickly and resolutely. Thank you, Madbit!”

Paul Sheeran

Paul Sheeran

Skontaktuj się

Planujesz nowy projekt?
Skontaktuj się z nami - pomożemy zwiększyć sprzedaż i zyski.

Skontaktuj
się!